Leidinggevende leisure & hospitality

Avenue Hotel Front Office Stagiaire in hartje Amsterdam!

Ons doel:Jij zorgt er als Front Office Stagiaire voor, samen met de andere medewerkers, dat de serviceverlening en de gasttevredenheid op een hoog niveau blijft. Tijdens je stage leer je onder begeleiding alle facetten van de Front Office, zodat je na je stage als professioneel receptionist aan de slag kan.Jouw taken en verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit:In- en uitchecken van de internationale gasten, met de bijbehorende administratieve afhandeling;Het uitvoeren en tegemoetkomen aan de wensen van gasten en zorgen voor goede informatievoorziening;Gasten de weg wijzen in Amsterdam, wat is er te doen? Informeren over openingstijden van musea en atracties;Upselling, zoals het verkopen van museumtickets;Op correcte wijze afhandelen van binnenkomende telefoongesprekken en emails;Verwerken van betalingen;Guest relations taken uitvoeren;Invoeren van reserveringen;De laatste beschikbare kamers aan de balie voor de best mogelijke prijs verkopen aan walk-ins;

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij zoeken: Je volgt een hotelopleiding op MBO niveau 3 of 4 Oog voor detail Representatief, resultaatgericht en pro-actief Gastvrij, gaat voor het “wow-effect” Zelfstandig, maar ook goed kunnen werken in teamverband Positieve attitude Bij voorkeur woonachtig te Amsterdam Spreekt vloeiend Nederlands en Engels, een derde taal is een pré

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden: Een veelzijdige en uitdagende stage voor minimaal 16 weken (38 uur per week). Een informele en collegiale werksfeer Een erkend leerbedrijf bij SBB (voormalig Kenwerk)

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Geeft leiding
  • P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P3-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder