Facilitair leidinggevende

INK Hotel Amsterdam Duty Management Trainee

Ready to get INKed? Neem jij graag de verantwoordelijk over operationale zaken en bijbehorende taken? Is het voor jou een eitje om de schakel te zijn tussen de Operations Manager en de leidinggevende van de afdelingen Front Office, F&B en Housekeeping? Dan zit je hier goed! Ready to get INKed? The Script Als Operations/ Duty Management Trainee ben je samen met de Operations Manager verantwoordelijk voor de operationele zaken met alle daarbij behorende taken binnen INK Hotel Amsterdam. Indien nodig spring je bij drukte zelf bij. Je houdt van afwisseling tussen de operatie, het werken in projecten en ondersteunt de Operations Manager voor alles wat er gebeurt binnen INK Hotel Amsterdam. Van de 149 kamers, tot de bar en ons fameuze restaurant, PRESSROOM.

Naar wie zijn wij op zoek?

Tick the box! Wij zijn op zoek naar een Operations Duty Management stagiair die gastvrijheid op het lijf geschreven is. Je kunt goed schakelen tussen verschillende afdelingen en je kunt goed omgaan met veel verantwoordelijkheid in jouw rol. Je pakt hierdoor snel nieuwe taken op en je vindt een duidelijke follow up belangrijk. Inzet, initiatief en flexibiliteit zijn de drijfveren die jou doen schitteren. Uiteraard ben je goed in communiceren en heb jij goede social skills. Daarnaast letten we bij de selectie op de volgende punten: Je zit in de laatste fase van je studie aan de hoge hotelschool; Je bent op zoek naar een meewerkstage van 38 uur per week; Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal; Je bent op zoek naar een stage van minimaal 5 maanden.

Wat biedt het bedrijf?

What do you get from us? Als je het INK team komt versterken krijg je er dit voor terug: Een leuke stagevergoeding van € 500,- per maand o.b.v. 38 uur per week; Om een goed beeld te krijgen van het hele hotel mag je cross trainen op iedere afdeling; INK Hotel Amsterdam is onderdeel van Accor en daarom kun je personeelskorting krijgen waarmee je in andere Accor hotels kunt slapen; Een gezonde personeelsmaaltijd; Uitstekende (internationale) doorgroeimogelijkheden voor je carrière; Regelmatig personeelsuitjes en borrels met jouw collega's; En als kers op de taart kom je te werken in een super leuk team! Sounds good? Ben jij enthousiast geworden na het lezen van de vacature? We zien graag je CV en motivatie tegemoet! Je mag deze mailen naar onze HR-afdeling via h1159-hr1@accor.com. Heb je nog een vraag of wil je meer weten? Stuur dan een e-mail of bel op 020 555 17 04.

Wat ga je leren?

  • Verricht facilitaire werkzaamheden
  • B1-K1-W1 Faciliteert bijeenkomsten
  • B1-K1-W2 Verwerkt gegevens met informatiesystemen
  • B1-K1-W3 Voert logistieke werkzaamheden uit
  • B1-K1-W4 Bevordert de veiligheid
  • B1-K1-W5 Onderhoudt ruimten en apparatuur
  • B1-K1-W6 Onderhoudt contact met interne en externe klanten en leveranciers
  • B1-K1-W7 Signaleert klachten en verbeterpunten en handelt deze af
  • Voert beheerstaken uit
  • P2-K1-W1 Maakt een plan voor uitvoering van facilitaire dienstverlening
  • P2-K1-W2 Voert contractbeheer uit
  • P2-K1-W3 Beheert financiën
  • P2-K1-W4 Stemt af met het management
  • Geeft leiding
  • P2-K2-W1 Begeleidt en stuurt (lerende) medewerkers aan
  • P2-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P2-K2-W3 Voert gesprekken met medewerkers

lees verder