Pro-Da Mondzorg Junior Accountmanager bij Pro-Da Mondzorg
Wij verzorgen de mondzorg van kwetsbare mensen op de locaties van onze zorginstellingpartners. Denk bijvoorbeeld aan senioren, mensen met dementie of niet-aangeboren hersenletsel. Onze eigen tandartsen, mondhygiënistes, tandprothetici en preventieassistenten hebben alles in huis wat nodig is om kwalitatief hoogwaardige en klantvriendelijke mondzorg te leveren. Als Junior Accountmanager bij Pro-Da Mondzorg ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en uitbreiden van het klantenbestand. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en zorgt ervoor dat zij tevreden zijn over onze producten en diensten. Je bezoekt klanten, geeft presentaties en biedt oplossingen aan op maat van hun behoeften. Daarnaast werk je nauw samen met het Servicebureau. Het is een uitdagende rol waarin je veel kunt leren over de dentale industrie en waarin je je commerciële en communicatieve vaardigheden verder kunt ontwikkelen.
Naar wie zijn wij op zoek?
Om een inhoudelijke indruk te geven van hetgeen je te wachten staat tijdens je stage hierbij een opsomming van een aantal taakgebieden, leerprocessen en verantwoordelijkheden: - Verzamelt klant- en marktinformatie; - Aanspreekpunt voor het eerstelijns contact met zowel de interne- als externe klant. Dit kan zijn per telefoon / e-mail of teams; - Voert samen met de mondzorgconsulent / manager relaties periodieke gesprekken met zorginstellingen en werkt de vervolgacties uit; - Onderhoud contact met bestaande relaties; - Draagt bij aan acquisitie en een acquisitieplan; - Behandelt klachten; - Verwerkt rapportages van onze behandelaars in het veld; - Handelt administratieve zaken af; - Helpt bij de implementatie van samenwerkingen met nieuwe zorginstellingpartners; - Levert managementinformatie aan.
Wat biedt het bedrijf?
Wij zijn een erkend leerbedrijf en willen er voor zorgen dat studenten stapjes kunnen maken in hun carrière. Als de samenwerking van beide kanten bevalt behoort een dienstverband na de opleiding ook absoluut tot de mogelijkheden.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit