DemiSec Medewerker secretariaat en receptie
1) Agendabeheer Je houdt overzicht en ruimte in de agenda en je zorgt dat er geen dubbele afspraken worden gemaakt. 2) Agenderen, voorbereiden en notuleren van besprekingen en vergaderingen Je verzamelt de onderwerpen, zet een vergaderagenda op en woont de vergadering bij. Na de vergadering maak je een verslag en dat stuur je naar alle deelnemers van de vergadering. Zonder jou weet niemand meer wat er tijdens de vergadering is besproken. 3) Facilitaire ondersteuning Je bent betrokken bij alles wat in het kantoor gebeurt. Je zorgt er voor dat iedereen goed kan werken, bijvoorbeeld door op tijd printerpapier te bestellen. 4) Archiveren Alle administratie moet netjes worden opgeslagen. Dat doen we vooral digitaal. Je moet dus ook kunnen scannen. 5) Overig Net als je collega's pak je alle werkzaamheden op die nodig zijn om onze klanten super tevreden te houden.
Naar wie zijn wij op zoek?
Jij voelt je medeverantwoordelijk voor onze klanten. je ziet zelf werk liggen of losse eindjes en pakt die op. Het is fijn als je een beetje handig bent met Word, Excel en de Nederlandse taal. Kort nadat je bent begonnen, moeten je collega's zich afvragen hoe ze het eigenlijk ooit zonder jou hebben gered.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden een prima werksfeer in een klein team. Uiteraard betalen we je een maandelijkse vergoeding. Werk voor niets kun je immers overal wel krijgen.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Verricht ondersteunende werkzaamheden in de zakelijke dienstverlening
- P1-K1-W1 Voert facilitaire werkzaamheden uit
- P1-K1-W2 Voert logistieke werkzaamheden uit