Primera-Succes Manager retail, Ondernemer retail, Verkoopspecialist
Een werkdag begint met het openen van de winkel, de kassa's klaar maken en zorgen dat de bestellingen voor die dag klaar staan (Met name klantbestellingen en de POSTNL balie). Als de winkel opgestart is ga je eerst een kopje koffie of thee drinken en met je collega doorspreken wie wat deze dag gaat doen en wat er gedaan word deze dag. Vervolgens zijn er de gehele dag door klanten in de winkel die je aan de kassa helpt met hun keuze. Klanten zijn en blijven altijd je eerste prioriteit, hier wordt namelijk het geld verdiend. Afhankelijk van de dag van de week komen er goederen binnen die uitgepakt dienen te worden, orders die in ons kassasysteem ingeboekt moeten worden en er zullen ook nieuwe orders gemaakt moeten worden. Dit alles zal moeten gebeuren tussen het helpen van de klanten door. Daarnaast is het ook een dagtaak om te zorgen dat de winkel er netjes bij staat. Het bijvullen van producten, het netjes en recht zetten van producten, poststukken aannemen en of uitreiken.
Naar wie zijn wij op zoek?
De werknemer/student heeft bij voorkeur een vlotte babbel, oog voor detail, hoge handelingssnelheid en kan creatief bezig zijn in het maken van verkoop opstellingen. Je dient er ook ten alle tijden representatief uit te zien want je bent en blijft het visitekaartje van de winkel. Mocht je enige kennis hebben van Facebook, Instragram of een andere social media platform, dan ligt hierin voor jou ook een uitdaging om hier ons bedrijfsprofiel te maken/onderhouden/actie's te verzinnen. En last but not least, secuur zijn is absoluut een grote plus. Mocht het je aan een van deze dingen ontbreken, of ben je daar niet zo sterk in. Dan zijn wij er natuurlijk voor je om te proberen deze vaardigheden aan te leren.
Wat biedt het bedrijf?
Mocht jou leerplaats jou zo bevallen en je vindt je draai binnen ons bedrijf. En je bent een toevoeging aan ons huidige personeelsbestand, dan zullen we je zeker een vaste aanstelling aanbieden.
Wat ga je leren?
- Werkt mee aan hospitality, advies en verkoop
- B1-K1-W1 Ontvangt klanten en verleent service
- B1-K1-W2 Voert (advies)gesprekken
- B1-K1-W3 Handelt de verkoop af
- B1-K1-W4 Ondersteunt het retailteam tijdens de werkzaamheden
- Begeleidt retailondersteunende processen
- B1-K2-W1 Begeleidt de goederenstroom
- B1-K2-W2 Begeleidt de artikelpresentatie en/of visual merchandising
- B1-K2-W3 Informeert retailteam over trends, bedrijfsvoering en visie
- B1-K2-W4 Initieert en/of begeleidt verbeterprocessen binnen de eigen afdeling of vestiging
- B1-K2-W5 Profileert de organisatie in de lokale markt
- Voert taken omtrent personeelsmanagement uit
- B1-K3-W1 Maakt werkplanningen
- B1-K3-W2 Voert activiteiten uit ten behoeve van in- en uitstroom van medewerkers
- B1-K3-W3 Voert activiteiten uit ten behoeve van beoordelen en ontwikkelen van medewerkers
- B1-K3-W4 Voert activiteiten uit ten behoeve van het verzuimbeleid
- Geeft tactisch leiding aan de eigen afdeling of vestiging
- B1-K4-W1 Stelt doelstellingen op voor de eigen afdeling of vestiging
- B1-K4-W2 Interpreteert beschikbare operationele gegevens voor strategische verbeteringen
- B1-K4-W3 Onderzoekt nieuwe kansen