Commercieel medewerker

De Singel & Naber B.V.

Je bent medewerker in de helpdesk waarbij je werkzaamheden bestaan uit orderintake, telefonische verkoop en ondersteuning van commerciƫle activiteiten. Deze betreffen met name het telefonisch opvolgen van nieuwsbrieven naar bestaande relaties en acties in het kader van het werven van nieuwe relaties. Je werkt samen met een tweetal collega's in de helpdesk en een aantal accountmanagers in de buitendienst. DSN zorgt voor een goede opleiding in de praktijk maar bied je ook mogelijkheden om specifieke branche gerichte opleidingen en workshops te volgen bij Novaka, het opleidingsinstituut voor de kantoorvakhandel. Heb je het in je om uit te groeien tot accountmanager in de buitendienst, dan bieden wij jou graag de mogelijkheid hiervoor.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert een commercieel traject uit
  • P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
  • P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
  • P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
  • P1-K1-W7 Voert aftersales uit

lees verder