Mediavormgever

Bureau ZIGZAG B.V.

Je gaat meewerken aan het visueel vertalen van merk- en marketingstrategieën naar huisstijlen, campagneconcepten, communicatietools en communicatiemiddelen bestemd voor alle denkbare mediadragers – zowel online als offline. Daarbij mag je ook een actieve rol spelen in het uitwerken van creatieve concepten. Tijdens deze stage ga je je hoofdzakelijk gaan bekwamen in: - Het ontwerpen van logo’s, huisstijlen en creatieve concepten; - Het doorvertalen van huisstijlen en concepten naar communicatiemiddelen. Denk daarbij aan advertenties, banners, websites, flyers, brochures en ga zo maar door; - Het maken van goede ureninschattingen en het (leren) halen gestelde deadlines; - Het uitdenken en uitwerken van (reclame)concepten en pitches. Enthousiast geworden? Maak ons dan enthousiast met jouw portfolio en vertel ons waarom je dolgraag bij ons de fijne kneepjes van ’t vak wil leren!

Wat ga je leren?

  • Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
  • B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
  • B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
  • B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
  • B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
  • B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
  • B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
  • B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
  • Positioneert en profileert zich in de markt
  • B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
  • B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)

lees verder