Business support

Baecx B.V Assistent Office Manager

Wij zoeken per direct een enthousiaste, sociale collega die ervoor zorgt dat alles op rolletjes blijft lopen!

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent klant- en kwaliteitsgericht, zorgvuldig en secuur; Je beheerst Nederlands goed en je bent digitaal sterk; Je hebt een afgeronde administratieve en/of secretariële opleiding.

Wat biedt het bedrijf?

Wij werken vooral in de agrarische en de industriële sector; Wij zijn een hardwerkend, gezellig en collegiaal team; Wij hebben een no-nonsense mentaliteit en zijn oplossingsgericht.

Wat ga je leren?

  • Voert taken rondom informatiemanagement uit
  • B1-K1-W1 Zorgt voor de schriftelijke informatie-uitwisseling
  • B1-K1-W2 Zorgt voor de mondelinge (telefonische) informatieuitwisseling
  • B1-K1-W3 Genereert in opdracht managementinformatie
  • Voert taken rondom planning en organisatie uit
  • B1-K2-W1 Beheert de agenda
  • B1-K2-W2 Organiseert bijeenkomsten
  • B1-K2-W3 Maakt ruimtes gebruiksklaar
  • B1-K2-W4 Assisteert bij voorraadbeheer
  • B1-K2-W5 Draagt bij aan een veilige situatie
  • Verzorgt on- en offline marketing- en communicatieactiviteiten
  • B1-K3-W1 Voert promotieactiviteiten uit
  • B1-K3-W2 Voert webcare werkzaamheden uit
  • B1-K3-W3 Verzorgt de informatie op internet en intranet en onderhoudt de website
  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K4-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K4-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K4-W3 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K5-W1 Verzamelt en verwerkt informatie
  • B1-K5-W2 Beheert het (digitale) dossier
  • B1-K5-W3 Stelt facturen op en controleert deze
  • B1-K5-W4 Controleert inkoopfacturen en verricht activiteiten voor de fiattering van inkoopfacturen

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Met uitzicht op een vaste baan
  • Opleiden voor een mbo-certificaat
  • Opleiden voor een Praktijkverklaring

lees verder