Club9 B.V. Snelgroeiende Start-up is opzoek naar een marketing en communicatie stagiair
De student gaat werken in een start-up van Swiss Sense genaamd Club 9 en zal met name werkzaam zijn op de customer support afdeling. Vanwege de dynamische werkomgeving krijgt de student de kans om kennis te maken met alle werkzaamheden binnen onze snelgroeiende start-up. Binnen de customer support afdeling zal de student direct in contact staan met onze klanten en leren communiceren met onze klanten via diverse kanalen.
Naar wie zijn wij op zoek?
- de student kan goed functioneren in een omgeving waar de nadruk ligt op commerciƫle doelen. - de student is communicatief sterk. - de student is bereid om handen uit te mouwen te steken en neemt initiatief
Wat biedt het bedrijf?
Club 9 biedt de student een uitdagende stage plek aan met een leuke werksfeer. Wanneer iemand goed functioneert zijn er door groei mogelijkheden.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert een commercieel traject uit
- P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
- P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
- P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
- P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
- P1-K1-W7 Voert aftersales uit